Se ia o cană cu ceai sau cafeaua preferată, se face comod pe canapea și se imaginează Sala Palatului plină ochi: rețeta unei noi ediții BRAND MINDS 2019 . Evenimentele BRAND MINDS au început de la o carte cumpărată într-un aeroport, semnată Martin Lindstrom. 5 ani mai târziu, mai exact în 2014, Avi Cicirean l-a adus în fața publicului din România. Dacă la primele evenimente, subiectele se roteau în jurul marketingului, designului sau antreprenoriatului, 2019 vine să ne surprindă și să înglobeze toate aceste elemente în doar patru cuvinte și o propoziție destul de actuală: încotro o luăm spre viitor ? Lead the Future este tema care urmează să fie abordată de cei 6 experți de top în vânzări, psihologie, antropologie, leadership și management, printre care Yuval Noah Harrari (autorul " Homo Sapiens" , " Homo Deus" și " 21 Lessons for the 21st Century" ) sau Bren é Brown (autoare și cercetătoare în psihologie, cu focus pe curaj și vulnerabilitate, e...
SAS urmărește să creeze un mediu propice pentru susținerea și dezvoltarea spiritului antreprenorial al studenților din cadrul UAB.